آیا می توانم با بیماری های کلیه و فشار خون بالا بیمار خوردن ماهی قزل آلا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم با بیماری های کلیه و فشار خون بالا بیمار خوردن ماهی قزل آلاآیا می توانم با بیماری کلیوی و فشار خون بالا بیمار خوردن ماهی قزل آلا؟ همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیوی بیمار نیاز رژیم غذایی سخت، به طوری که آنها باید از مواد غذایی با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. و ماهی آزاد به عنوان یکی از ماهی با تغذیه غنی است که توسط بسیاری از مردم، از جمله بیمار بیماری کلیه را دوست داشت. سپس می توانید با بیماری کلیوی و فشار خون بالا بیمار خوردن ماهی قزل آلا؟

ماهی قزل آلا شامل چربی غنی و پروتئین با کیفیت بالا است که چربی های اشباع نشده، به طوری که آن را نمی خواهد باعث تهدید برای بیماران. و لسیتین در آن می تواند چربی خون و سود برای کاهش فشار خون از بین بردن. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به درستی مصرف ماهی قزل آلا داشته باشد. اما ماهی قزل آلا نیز غنی از پتاسیم و دنده ها، پس از آن بسیار خوبی برای بیمار با ادم نیست.

در یک کلام، به عنوان بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را.

بسیاری از بیماران می توانند بعضی از میوه ها و دسر می خورند با توجه به وضعیت جسمی خاص خود را دارند، تا که به ارائه تغذیه به اندازه کافی برای بدن است. خوردن میوه ها کمتر حاوی پتاسیم غنی و سدیم مانند مانند موز، انبه، نارنگی، انگور و غیره و محدود کردن دسر که بالا در قند هستند.

بیمار به بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون بالا، آنها نیز باید برخی از مواد غذایی که می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا، مانند کرفس را انتخاب کنید. اگر شما می خواهید بدانید لیست غذاهای تر، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.

از بالا ما می توانیم می دانیم که ماهی قزل آلا برای کاهش فشار خون بالا مفید است اما بیش از حد از آنها ممکن است ادم یا hyperpotassemia شوند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش فشار خون بالا نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما تماس.

http://www.sjzkidneyhospital.com/hypertensive-nephropathy-diet/691.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون رژیم غذایی، بیماری های کلیوی با فشار خون بالا، می تواند با بیماری های کلیه و فشار خون بالا بیمار خوردن ماهی قزل آلا ,
:: بازدید از این مطلب : 1744
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: